maandag 19 maart 2012

Klosjes en Huiswerk


In het afgelopen weekend heb ik niet alleen aan de tas gewerkt, tussen de bedrijven door heb ik ook nog klosjes gemaakt.

In totaal 22 zodat ik weer een rij aan de grote lap kan zetten. Ik bedacht me dat ik vorig jaar met het quiltweekend ben begonnen met stempelen. Als ik dus net zoveel doe in het komende jaar dan in het afgelopen jaar is volgend jaar maart de top af. Dus wie weet.



 Ik heb een blok van mijn huiswerk van Maaike afgemaakt:

Vorige week had ik er ook 1 gemaakt, nu moet ik er nog 1 en dan ben ik weer helemaal bij:

Ik lees het blog van Ulla en kwam dit kuiken tegen:
als je de link volgt kom je op haar blog:

Ik had het patroon en stofjes mee maar niet gedacht aan vilt en garen enz. Ik heb er 1 gemaakt en dat ging zo lekker snel dat ik er in totaal 17 geknipt heb. Vervolgens heb ik alle onderkantjes genaaid en ga ik de rest deze week nog een keer doen (of volgende week) het leek me wel gezellig bij de Paasbrunch.


Kijk eens wat voor mooie lapjes ik heb gekregen? We doen elk jaar een strikkenspel en dit zat deze keer in mijn pakje. Er zat nog meer in, heel leuk en erg verwend maar ik ben hier toch zo blij mee. Eigen geverfde stoffen van Margeet met bijpassend borduurgaren en accessoires.
Je ziet mijn weekend kan niet meer stuk.
Trouwens er waren 3 huisjes fout in elkaar gezet weet je nog? inmiddels zijn die losgetornd en ook weer genaaid dus ook dat is af.


1 opmerking:

Hermie zei

dat is snel, ik zat je vanavond nog te roepen. De klosjes worden heel erg leuk en wat heb je mooie kipjes gemaakt. De blokken zien er super uit en het mooie gekregen pakketje is ook heel lief.