donderdag 6 december 2012

Borduren is ook leuk als tussendoortje



In St. Marie aux Mines kocht ik een boekje met kruissteekpatronen van Hello Kitty.
Deze vond Lotte wel heel erg mooi, de andere 100 ook maar 1 voor 1 is beter.

Er waren er ook die een pagina groot waren, ik vertelde Lotte dat ze beter een kleinere kon kiezen, "is die grote te moeilijk voor je oma?"
Nee dat niet maar wel eerder klaar, ze kent me inmiddels dus ging ze voor de kleine die nu wel af is maar alleen maar op zijn kant wil staan, een eigenzinnige Kitty.

Nu nog bedenken wat ik er verder mee ga doen.



Op het blog van Soed idee vond ik de aankondiging van een nieuwe SAL (stich along) die op 1 december van start zou gaan. Op de terugweg van Vlierden naar huis kwamen we langs Arnhem waar in de Rijnhallen een quilt- en handwerkbeurs aan de gang was. Dan rijd je niet door maar sla je af, toch?
Soed idee stond daar ook met een kraam stand en dus de benodigdheden gekocht, de andere 3 dames ook enthousiast gemaakt en bij vertrek van de beurs konden we allemaal met een gerust hart wachten tot het 1 december was.
Mijn "huiswerk" is af.
15 december komt het volgende stukje letterlap.

1 opmerking:

Cora Hoekstra zei

Wat een geweldige blog naam heb je. Hij zou zo boven de mijne kunnen. Leuk dat je ook met de SAL bezig bent.