maandag 9 april 2012

Niet meedoen met de gekte schreef Shirley, en op meerdere blogs las ik dat  ze toch een beetje kalm aandoen met versieringen, eten enz.
Mijn paastak hangt al van voor de Kerst boven de tafel, toen met kerstballen en andere kerstversieringen en nu met eieren en paasversieringen. Tussendoor hing er van alles en nog wat in.
Al jaren doen we op 1 van de Paasdagen een brunch met onze kinderen en Bineke en haar kinderen.
Soms is iedereen er en soms niet want het is geen verplichting.
Iedereen die komt neemt iets mee dus valt het werk heel erg mee.
Na de brunch hebben we 30 seconds gespeeld, de dames hebben gewonnnen!

Hebben jullie trouwens gezien dat ik van die handige tabs bovenaan mijn blog heb? eindelijk gelukt dankzij Klaske
Ik heb haar gemaild met de vraag of ze wilde helpen en dat wilde ze!
super hè?
Ik ben er heel erg blij mee.

Geen opmerkingen: