zondag 30 juni 2013

Overhemden, vervolg

We staan al bijna 2 uur stil op de Afsluitdijk, naast de Lorentzsluizen. Bij alle filemeldingen werden wij niet genoemd. Na dik een uur vond ik een melding op VID; technische storing aan de brug. Nu weten we tenminste wat er aan de hand is alleen schiet het er niet van op. 
Ik bedacht ineens dat ik dan wel een blogje kon schrijven, kan ik gebruik maken van de app op mijn telefoon. 

In Vlierden (vorig jaar november) ruilden we ook overhemden, eerst tornen:
Kragen, manchetten en knopen er af.
Van de bovenkant van de schouders kun je ook nog een mooie verzameling blokken snijden en wie weet wat ik ooit nog eens ga doen met alle etiketten.
Genieten van die mooie stapeltjes.
Voor alle 7 een stapeltje, regels? Geen regels, die worden toch maar overtreden ;-) 
En zo gaat het mee naar huis, het staat nog precies zo op mijn snijtafel maar ik denk dat ik weet welk patroon ik ga gebruiken.
Wordt vervolgd. 
( we staan nog steeds stil)

Uiteindelijk waren we om 18.15 uur thuis, 3 uur later dan "normaal".




2 opmerkingen:

Hermie zei

wat een ellende om zo lang in de file te staan, maar je bent weer lekker thuis

Colette Keuten zei

En waarom staat die mooie quilt van Lotte er niet op?
Daar ben je niet alleen goed mee begonnen, je hebt hem zelfs nog AFGEMAAKT!!!!!!!!